حفاظ پنجره

Wiki Article

هر یک از آن ها با استفاده از این کرکره ها ساختار باکیفیت تری خواهند داشت. تنظیم نور عبوری از لت های درب به وجود این کرکره ها بستگی دارد.

استفاده از این درب ها در مواقع حساس و ضروری ای که نیاز به تخلیه ساختمان وجود دارد، بسیار سودمند خواهد بود. بر سیستم های فنی این درب ها، برنامه های دقیق و مشخصی اجرا می شوند که کیفیت کار را افزایش می دهند.

۱۴۰۲/۱۲/۰۹ در ۱۴:۳۶ با سلام ، ۱- قیمت هر متر مربع را اعلام فرمایید.

درب های اتوماتیک را معمولا در ورودی مکانهای پر رفت و آمد مثل مجتمع های تجاری، اداری، بانک، بیمارستان و یا هتل ها می بینیم، درب برقی شیشه ای علاوه بر شیک بودن که باعث جلب نظر مردم می شود مانع از اتلاف انرژی و انتقال انواع بیماری بوسیله تماس با دستگیره ی درب ها می شود.

کرکره برقی یکی از انواع درب های اتوماتیک است که برای باز و بسته شدن به صورت اتوماتیک استفاده می شود.

برای مشاوره خرید درب اتوماتیک همین حالا با ما تماس بگیرید!

در برخی از آن ها هر دو لت به یک طرف، راست یا چپ، باز و بسته می شوند. اما در برخی از آن ها نیز جهت باز شدن دو طرفه می باشد. یعنی درب ها به طرف چپ و راست باز و بسته خواهند شد.

درب اتوماتیک بیمارستانی نیز برای استفاده در فضاهای درمانی طراحی و تولید می شود. این درب ها در مدل ها و انواع مختلفی دسته بندی می شوند و هر یک از آن ها مراجعه به منبع برای مراکز درمانی و ساختمان های به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند.

برای استفاده از این ریموت ها باید فاصله مناسبی از درب مورد نظر داشته باشید تا درب به درستی باز و بسته شود.

درب های اتوماتیک کرکره ای از زیباترین و باکیفیت ترین انواع درب مخصوص ساختمان محسوب می شوند. این محصولات برای فروشگاه ها و مراکز عمومی بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

زمان مورد نیاز برای مراحل سفارش تا نصب درب رول آپ، بستگی به شرایط شرکت فروشنده و همچنین موقعیت جغرافیایی مشتری دارد. عموماً این فرآیند تا چند روز تا چند هفته طول می‌کشد.

بله موتور های که برای دهانه های بزرگ استفاده می شوند متفاوت هستند که به اصطلاح "موتور ساید" گفته می شود.

این روزها از کنار هر مغازه یا خانه ای که رد میشیم، میبینیم که دیگر آن بافت قدیمی درها وجود ندارد و به جای آن کرکره های برقی با اشکال و رنگ های مختلف منظره های زیبایی را به شهر داده است. در زمان های گذشته برای باز و بسته کردن درب مغازه ها و پارکینگ منازل احتیاج به نیروی زیادی بود ولی الان با زدن یک دکمه ریموت به راحتی و از راه دور می توان وارد این مکان ها شد و پس از اتمام کار با ایمنی بالا آنجا را ترک کرد. کرکره برقی بر اساس تیغه، موتور و قطعات ، محاسبه قیمت هر مترمربع کرکره برقی می شود که این مدل در به عنوان کرکره پارکینگ و کرکره برقی مغازه و یا کرکره برقی پنجره ای استفاده می شود.

این درب ها با در نظر گرفتن میزان تردد در ساختمان، محل نصب، عرض ورودی و… انتخاب می شوند. قیمت درب اتوماتیک پارکینگی بر اساس عوامل متعددی تعیین می شود.

Report this wiki page